Današnja strategija prodaje temelji na vzbujanju emocij potrošnika.
Prodajni prostori imajo jasno identiteto, ki jo izražajo z različnimi arhitekturnimi stili in ureditvijo trgovine. Sezonski in trend artikli so izpostavljeni vendar jih je potrebno dodatno poudariti. Pri tem si lahko pomagamo z razsvetljavo.
Za izpolnitev vseh nalog trgovinske razsvetljave uporabimo kombinacijo splošne, namenske in ambientalne razsvetljave.
Naloga splošne razsvetljave je zagotoviti enakomeren nivo svetlosti, funkcionalnost in udobje v celotnem prostoru. Splošna razsvetljava ne sme povzročati bleščanja.
Najpomembnejšo vlogo pri kvalitetno osvetljenem prodajnem prostoru ima namenska razsvetljava. Z njo osvetlimo stojala, izložbo in artikle, katere želimo poudariti. Naloga namenske razsvetljave je, da naredi razstavljene produkte privlačne, da pritegne stranko. Nivo osvetlitve pri temu načinu osvetljevanja mora biti na poudarjenih mestih veliko višji od nivoja splošne razsvetljave.
Z ambientalno razsvetljavo lahko ustvarimo posebne učinke s katerimi poudarimo identiteto trgovine. Z dinamičnim spreminjanjem barv lahko vplivamo človekovo razpoloženje in s tem ustvarimo prijetno razpoloženje v trgovini.